Spółka zajmuje się sprzedażą książek szkolnych i akademickich. Plan sprzedaży przewiduje, że do szkół, uczelni i innych podmiotów handlujących książkami będą wysyłane materiały promocyjne z załączonymi wybranymi książkami z oferty. Ma to na celu zaznajomienie odbiorców z szatą graficzną, treściami oraz trwałością książek i innych materiałów. Oferowane nieodpłatnie książki są zarówno wydawane przez spółkę jak i kupowane bezpośrednio od wydawnictw. Czy wysyłane książki (nieodpłatnie) do wskazanych powyżej odbiorców mogą stanowić dla spółki koszt podatkowy, a jeżeli tak, to w jakimi momencie ma być on wykazany?
ODPOWIEDŹ
Książki i inne materiały będące ofertą h...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 12 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu"
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!