Przedsiębiorca (jednoosobowa działalność gospodarcza) zatrudnia około 20 pracowników. Co do zasady wynagrodzenia pracownikom Spółka wypłaca na wskazane przez pracownika konta bankowe. Dwóch pracowników pobiera wynagrodzenie gotówką w siedzibie firmy. W 2013 roku jeden z tych pracowników nie zgłosił się po wynagrodzenie pomimo pozostawienia go do dyspozycji w kasie przedsiębiorcy. Było to jego ostatnie wynagrodzenie bowiem z pracownikiem została rozwiązana umowa o pracę. Do tej pory kwota pozostała nieodebrana. Czy kwota wynagrodzenia, której pracownik nie pobrał stanowi przychód dla pracodawcy?
ODPOWIEDŹ
W myśl art. 14 ust. 2 pkt...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 12 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu"
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!