Spółka w wyniku zmiany strategii działania zamierza zmieniać swój wizerunek i rozpoznawalność na rynkach swojego działania. Zmianie ma ulec zarówno nazwa spółki, jej logo, ale także sposób jej postrzegania przez pracowników. Celem jest uzyskanie zmiany świadomości klientów. Jednym z elementów realizowanego planu przez spółkę jest przekazanie pracownikom różnego typu gadżetów, tak aby pracownicy rozpoczęli łatwiej proces identyfikacji z jej nowym wizerunkiem. W ramach gadżetów zamierza się przekazać, np. kubki termiczne dla pracowników zajmujących się bezpośrednim kontaktem z kontrahentami, długopisy, pióra dla radców prawnych negocjujących kontrakty, służbowe identyfikatory magnetyczne oraz inne rzeczy, które będą używane (z racji sposobu ich wykorzystania) tylko przez konkretnych pracowników. Czy w takim przypadku, wręczane gadżety należy potraktować jako przychody z tytułu świadczeń nieodpłatnych?
ODPOWIEDŹ
Gadżety przekazane pracowniko...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 12 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu"
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!