Prowadzę działalność gospodarczą w zakresie usług edukacyjnych w formie zaocznego liceum ogólnokształcącego. Uczestnicy dokonują wpłat na podstawie zawartej umowy, w której kalkulowana jest opłata za cały rok oraz przedstawione są terminy płatności. Zgodnie z umową czesne jest opłatą za semestr, jednak jego rozliczenie następuje w okresach miesięcznych (na ostatni dzień każdego miesiąca). Co do zasady nie wystawiam faktur VAT. Bardzo często zdarza się że uczestnicy nie płacą w określonym terminie. Kiedy i na jakiej podstawie powinienem zaewidencjonować przychód w podatkowej księdze przychodów i rozchodów?
ODPOWIEDŹ
W sytuacji gdy zawierając um...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 12 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu"
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!