Prowadzimy pełną księgowość. Wynajmujemy pracowników tymczasowych w okresach miesięcznych. Firma wynajmująca wystawia fakturę za wynajem pracowników w następnym miesiącu (np. pracownicy świadczą pracę w październiku, data wystawienia i wykonania usługi listopad). Na fakturze usługa jest wpisana jako jedna pozycja; wynajem pracowników tymczasowych, do faktury otrzymujemy załącznik rozliczenie wynagrodzeń pracowników, prowizja agencji. W jakim miesiącu powstaje koszt podatkowy? Co na przełomie roku - czy należy podzielić koszty agencji i rozliczenie płac pracowników na przełomie roku?
ODPOWIEDŹ
Zgodnie z art. 15 ust. 4e...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 12 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu"
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!