W związku z pojawiającymi się wątpliwościami w zakresie ewidencji kosztów w książce przychodów i rozchodów zwracam się z prośbą o poradę. Działalnością firmy jest wynajem własnych lokali użytkowych. Rodzaje kosztów jakie ponosi przedsiębiorca: bieżące remonty - zakup materiałów i usług, czynsze płacone do wspólnoty mieszkaniowej, podatek od nieruchomości, energia, woda, ogrzewanie, usługa porządkowa, ogłoszenia w internecie w celu szukania najemców, wydatki dla pośredników, którzy znajdą najemców, koszty zarządcy nieruchomości, który zajmuje się całością wynajmu. Czy wszystkie wymienione koszty należy zaksięgować w poz.10 czy 13 książki przychodów i rozchodów?
ODPOWIEDŹ
Koszty niezbędne w celu osiągnięcia przychodów...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 12 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu"
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!