Spółka wypłaca swoim pracownikom ekwiwalent z tytułu dostarczonych przez nich materiałów biurowych niezbędnych na danym stanowisku pracy. Czy w takim przypadku od kwoty naliczanego i wypłacanego pracownikowi ekwiwalentu za materiały biurowe należy naliczyć i odprowadzić składki ZUS? Spółka ma również wątpliwość czy kwota wypłaconego ekwiwalentu będzie stanowiła koszt podatkowy? Jak prawidłowo udokumentować wypłatę ekwiwalentu? Czy wystarczy aby pracownik (przedstawiciel - praca w terenie) podpisał co miesiąc odbiór ryczałtu/ekwiwalentu (20 zł) za zużycie prywatnych materiałów biurowych na potrzeby firmowe, czy musi jednak wypisać ile i co zużył?
ODPOWIEDŹ
Spółka będzie mogła ująć w kosztach uzyskania przychodów kwotę wypłaconeg...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 12 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu"
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!